Friday, October 10, 2014

Bengkel SKOR A+ Sains Pertanian Daerah Pontian 2014


Bengkel SKOR A+ Sains Pertanian sekolah-sekolah menengah Daerah Pontian 2014 telah diadakan pada 9hb Oktober 2014 (Khamis) di Bilik Mesyuarat, SMK Telok Kerang.  Seramai 65 murid terpilih dari semua sekolah daerah Pontian telah menyertai program ini yang bermatlamatkan untuk mencapai A+ bagi Sains Pertanian dalam SPM tahun ini.

Penceramah Kertas 2 adalah En. Salem bin Amir, GC Sains Pertanian dari SMK Tun Dr. Ismail Muar.  Ceramah bermula jam 8.45 pagi dan tamat jam 11.00 pagi sebelum berehat selama 20 minit untuk sesi bengkel ke-2.

Penceramah Kertas 1 adalah En. Bukari bin Paiman, GC Sains Pertanian dari SMK Tun Ismail, Parit Raja, Batu Pahat.  Bengkel bermula jam 11.30 dan tamat jam 1.30 tengahari.
Tahniah kepada peserta yang begitu aktif sepanjang bengkel dijalankan.  Harapan kami, semoga bengkel ini dapat membantu murid mencapai keputusan terbaik dalam SPM 2014.
Terima kasih kepada semua yang membantu sehingga bengkel dapat dilaksanakan dengan jayanya terutama Tn, Hj. Wahid bin Mohd Yusof (UTV PPD Pontian), Pn. Hjh. Azizah binti Hj Omar (Pengerusi JKD Sains Pertanian dan MPV Pontian), En. Abd. Hadi Ambok Ingtang (GKMPTV), penceramah undangan dan semua guru Sains Pertanian daerah Pontian.
Semoga usaha kita semua diberkatiNya.
Terima kasih.

No comments: