Thursday, October 16, 2014

Bengkel Kecemerlangan Sains Pertanian Daerah Pontian Tahun 2014

  
Bengkel Kecemerlangan Sains Pertanian Sekolah-Sekolah Daerah Pontian 2014 telah dilaksanakan dengan jayanya pada 16hb Oktober 2014 (Rabu) bermula jam 8.30 pagi di SMK Ayer Baloi Pontian.  Bengkel tersebut anjuran Unit Teknik dan Vokasional, PPD Pontian, JKD Sains Pertanian dan Jurulatih Utama Sains Pertanian Negeri Johor.  Seramai 94 murid dari lima buah sekolah daerah Pontian telah mengikuti bengkel tersebut.  




Penceramah bengkel kertas 2 adalah En. Salim bin Amir, dari SMK Tun Dr. Ismail Muar Johor.  Manakala, penceramah bengkel kertas 1 adalah En.Nordin bin Ehsan dari SMK Telok Kerang, Pontian Johor.  Peserta dibekalkan bahan Kecemerlangan SPM 2014 yang terdiri daripada analisis soalan, koleksi soalan Peperiksaan Percubaan Kertas 1 dan Kertas 2 SPM 2014 negeri-negeri terpilih seluruh Malaysia berserta skema permarkahan.  Bengkel tamat jam 1.15 tengahari.
Terima kasih kepada semua yang menjayakan bengkel ini samada secara langsung atau tidak langsung.  Semoga usaha tuan/puan ini mencapai objektifnya iaitu meningkatkan pencapaian SPM dan sentiasa diberkati Allah SWT.
Terima kasih semua.

No comments: