Thursday, July 31, 2008

LAWATAN SAMBIL BELAJAR KE CAMERON HIGHLAND DAN LAMAN 2008


Persatuan Sains Pertanian dan Landskap SMK Telok Kerang telah berjaya mengadakan program lawatan sambil belajar ke Cameron Highland, Pahang dan Festival Taman dan Landskap Antarabangsa Malaysia 2008 (LAMAN08) di Taman Tasik Perdana, Kuala Lumpur bermula 25 ~ 27hb Julai 2008. Program lawatan sambil belajar tersebut disertai oleh 40 orang pelajar dan 4 orang guru.

Di antara objektif program tersebut ialah mengenalpasti teknologi pertanian terkini dan memberi pengalaman sebenar aplikasi prinsip-prinsip landskap. Peserta program lawatan adalah terdiri daripada 25 pelajar lelaki dan 15 pelajar perempuan yang kesemuanya ahli Persatuan Sains Pertanian dan Landskap.

Editor dan guru-guru terlibat mengucapkan terima kasih di atas segala kerjasama dan sokongan pelajar, pentadbir sekolah dan semua pihak yang membantu kejayaan program lawatan ini. Harapan kami agar kerjasama padu ini dapat diteruskan pada masa mendatang bagi memastikan pelajar dapat seberapa banyak pengetahuan dan pengalaman untuk masa depan mereka.

No comments: